poniedziałek, 3 września 2012

Przepraszam

Wiem, że dzisiaj miał być nowy rozdział, ale źle się czuję. Nie chcę się rozchorować już na początku roku szkolnego więc dzisiaj: łóżko, herbata, koc i dobra książka. Mam 1/3 nowego rozdziału i brak weny żeby pisać dalej. Jutro już powinien być. Naprawdę się postaram go dokończyć i jutro na wieczór wrzucić.                        Przepraszam. Do następnego.


                                                                              Wasza Wilczyca :D

10 komentarzy:

  1. biedna :( szybkiego powrotu do zdrowia :* i weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko. Mam nadzieję, że się wykurujesz. Polecam pierzynę, termos, polopirynę i gorącą herbatę albo czekoladę. Dobry też jest sen w pokoju który był wcześniej wietrzony (pościel też wywietrzyć). Mi pomaga, a jak nie zadziała w ostateczności trzeba przejść się na spacer wieczorem, to też działa. Zdrowiej nam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, dzisiaj trafiłam na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał ;) Mam nadzieję, ze szybko wyzdrowiejesz i dodasz następny rozdział ;)
    Pozdrawiam i życzę zdrówka ;)

    Ps zapraszam do siebie ;) http://my-new-life-as-lisa.blogspot.com/ mam nadzieję, że zajrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowiej jebusie ty mój <3
    kocham cię i powrotu do zdrowie :D
    i przepraszam że się powtarzam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy rozdział (4) na http://najamajke.blogspot.com/. Zapraszam do czytania i oceniania 
    Chciałam też zachęcić do odwiedzenia mojego drugiego bloga http://dziwnainaczej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej wilczyca jak tam zdrowie nadal czekam na nn kiedy będzie? No nic zapraszam do siebie w między czasie na nn

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Sory, że tak późno się odzywam. Blog fajny. Jak narazie będę cicha obserwatorką, a później się zobaczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, hej.
    U mnie nowy rozdział.
    Pozdrawiam, zapraszam , i mam nadzieje, ze wkrótce poczujesz się lepiej i coś dodasz ;)
    try-to-go.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń