środa, 29 sierpnia 2012

Prolog


PROLOG


       W domu nigdy nie było okej. Matka piła, a ojciec wyprowadził się 6 lat temu do Stanów Zjednoczonych i nie dawał znaku życia. Zapomniał o nas.
Za to moja kochana siostrzyczka Agata zawsze wolała imprezy i znajomych, a mnie zostawiała z pijaną matką w domu. Chociaż szczerze mówiąc nie dziwie się jej przynajmniej nie musiała słuchać tych krzyków i wrzasków. Od kiedy i ona się wyprowadziła było jeszcze gorzej matka zaczęła jeszcze więcej pić z rospaczy, że zostawił ją mąż, córka. Jeżeli wypiła za dużo czyli prawie zawsze wyładowywała cały swój gniew na mnie. Biła mnie, wykrzykiwała różne przekleństwa o mojej osobie itp. W szkole zawsze się ze mnie śmiali. Nie dość, że matka alkoholiczka to nawet ojciec jej nie chciał i dlatego się wyniósł. Wreszcie nadszedł ten dzień na który tak czekałam... matka zmarła, wzięła tabletki popiła wódką i koniec. Wieczny sen. Ale nie czułam się tak cudownie ja zawsze myślałam, że będę. Byłam zrozpaczona i smutna w końcu to była moja mama. Pomimo tego co mi zrobiła kochałam ją. Teraz będę musiała się z tąd wynieść. Wyprowadzam się do USA bo kochany tatuś teraz sobie o mnie przypomniał. Jeszcze nie wiem co mnie tak czeka, ale mam nadzieję, że będzie w porządku, że zapomne o tym co mnie spotkało w Polsce. Nowi ludzie, nowa szkoła, nowe życie.



8 komentarzy:

  1. Wow...
    chce więcej kobitoo, zajebiście piszesz i ne mogę się doczekać nn...
    zapowiada się na niezłe opowiadanie, więc już biegnę po popcorn, colę i się wygodnie rozsiadam :D
    nie zapomnij o mnie :d bo ja o tobie nie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D jutro następny. Zawsze czytałam opowiadania, ale nie wiedziałam, że te pozytywne komentarze dają tyle radości ;). Na pewno nie zapomnę <3. Twoje opowiadania to są dopiero zajebiste :P

      Usuń
  2. O jejku. Smutne to trochu. :o
    Czekam na więcej! :D
    Świetnie piszesz, strasznie wciąga! :D

    Wpadniesz do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się ciekawie. Czekam na kolejne notki.
    już dodaję do obsewowanych :D

    zapraszam też do mnie:
    http://the-dark-past.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej dzięki, że do mnie zajrzałaś. Od dawna szukam opowiadania o wilkach czytałam wiele ale, kończyły się zawieszeniem albo zostały zapomniane w 2010 roku. Mam nadzieje, że z tobą tak nie będzie. Co do bloga fajny pomysł mam nadzieję, że z tego zrobi się ciekawe opowiadanie, informuj mnie o nn a czy ty chcesz być informowana ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiście! ;D
    Zapowiada się nieźle ;)
    Czekam na pierwszy rozdział.
    PS. Mogłabyś mnie powiadomić?? ;,)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ejj fajne, tylko szkoda tego, że zakończyłaś ten motyw z matką lubię takie tragedie,
    A tak wgl to ma być jakieś fantasty, bo po linku myślałam, że bd o wilkołakach, ale prolog o tym nie świadczy, no nic dowiem się w następnym rozdziale

    OdpowiedzUsuń
  7. I już Cie kocham *_* długo czekałam na opowiadanie fantastyczne właśnie takie - dodaje <3
    I z niecierpliwością czekam na następny !

    OdpowiedzUsuń