niedziela, 21 lipca 2013

Informacja, przeprosiny, niespodzianka

Wiem, że dawno mnie nie było, ale postanowiłam wrócić. Obiecałam że dodam epilog, ale cóż tak się nie stało. Może to lepiej. Wole myśleć, że każdy z was sam wymyślił zakończenie takie jakie chciałby przeczytać.
Dziękuję wam wszystkim za komentarze i za do że mnie wspieraliście.
Chciałabym również dodać, że jeżeli chcielibyście jeszcze czytać moje bazgroły to założyłam nowy blog razem z koleżanką. Nie będą to tylko opowiadania chociaż i takie się zdarzą. Blog będzie naszymi przemyśleniami, ulubionymi miejscami i muzyką.



3 komentarze:

  1. MYYYY CHCEMMMMY ROZDZIAŁ NO! ;<< /Kamz&Patric

    OdpowiedzUsuń
  2. chcem rozdział. rozdział. rozdział nooooo!
    .
    zapraszam na mojego bloga xx http://czworkoone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń