środa, 21 listopada 2012

Nominacja

Nie spodziewałam się, że zostanę nominowana, ale stało się. Dziękuję za to Kamz i idioci.

Zasady konkursu:
Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy należy odpowiedzieć na .11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Moje nominację:
1. Party Hard with One Direction & After Party
2. Gdy wzywa cię księżyc...  
3. Magia jest w każdym z nas, tylko trzeba ją umieć odkryć.  
4. Sometimes you have to be your own hero 
5. Nathan Knight Story
6. Emily Night - shadows of the dark past
7. Zahipnotyzowana.opowiadania
8. Tout simplement aime-moi comme personne avant... Tout simplement sois...
9. Ideologies Seperate Us, Dreams And Anguish Bring Us Together 
10. My Perfect Love Story 
11. Pamiętnik usiany różami.   

Moje pytania:
1. Co Cię inspiruję ?
2. Ulubione zwierzę ?
3. Ulubiona piosenka ?
4. Czy lubisz czytać ?
5. Jeżeli na pytanie powyżej odpowiedziałaś twierdząco, jaka jest twoja ulubiona książka ?
6. Jaki blog lubisz najbardziej ?
7. Napisz coś o sobie 
8. Gdzie mieszkasz ?
9. Ile masz lat ?
10. Co robisz w wolnym czasie ?
11. Jak myślisz dlaczego zostałaś nominowana ?

Pytania na które mam odpowiedzieć: 
 1. Dlaczego założyłaś bloga?
2. Co jest Twoją inspiracją?
3. Jak myślisz, dlaczego dostałaś nominację?
4. Ulubiona piosenka?
5. Ulubiony zwierzak i dlaczego?
6. jak widzisz siebie na 5 lat?
7 Czym jest dla Ciebie pisanie?
8. Jesteś kreatywną dusz? Dlaczego?
9. Ostatni tekst spod nakrętki?
10. Ulubiony blog?
11. Laptop czy stacjonarny i dlaczego?

1. Miałam dużo pomysłów, którym chciałam wreszcie dać upust. I stało się ;)
2. Inspirują mnie przede wszystkim książki fantasy.
3. Szczerze to nie mam pojęcia. Kiedy przeczytałam, że zostałam nominowana to pomyślałam, że to jakiś żart , ale byłam mile zaskoczona. 
4. Skylar Grey - Words
5. Mój pies - Maja. Dlaczego ? Kocham ją, jest moja i nikomu bym jej nie oddała. 
6. Nie myślę o przyszłości. Chciałabym mieć, kochającego faceta i mieszkać w Londynie. Wiem,że te dwa zdania się wykluczają, ale ja taka trochę jestem :D
7. Pisanie jest dla mnie odskocznią od problemów i kłopotów dnia codziennego.
8. Trudne pytanie. Chyba tak, ponieważ mam milion pomysłów na minutę.
9. Niedługo znów wyjdzie słońce !
10. Nie potrafię powiedzieć, który blog lubię najbardziej ponieważ każda z osób stara się aby ich historia była inna właśnie dlatego lubię opowiadania blogowe.
11. Stacjonarny bo nie mam laptopa. Chociaż kiedyś pisałam jeden rozdział na blogu i nie było źle. Sama nie wiem.

4 komentarze:

  1. dziekuje bardzo za nominacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję , wariatka z Ciebie kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale nie mogę i tak nie wygram bo mój blog jest do kitu, :(
    pseplasam <3
    ale i tak cię kocham *_*

    OdpowiedzUsuń